- Organizatorem Eventu jest firma Antrans Group Sp. z o.o., z siedziba w 32-300 Olkusz, ul. Wspólna 1 C, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000511286, NIP: 6372193748, REGON: 123132580;
- Organizator w związku z prowadzoną akcją w do Centrum Onkologii Gliwicach pt: „Daj Misiaka dla Dzieciaka” zobowiązuje się wsparcia niniejszej akcji.
„Każdego roku w Zakładzie Radioterapii leczonych jest ponad setka dzieciaków. Każdego dnia dzielnie stawiają czoło kolejnym etapom trudnej terapii. Staramy się nagradzać ich odwagę i siłę ducha małymi upominkami. Chcesz pomóc?” Weź udział w naszym Evencie! - Organizator zobowiązuje się do wzięcia odpowiedzialności za zgromadzone materiały zebrane podczas trwania całego Eventu oraz zapewniają odbiór paczek oraz dowóz do centrum onkologii w Gliwicach.
Materiałami określa się pluszowe maskotki, flamastry/kredki (paczka), kolorowanki, książki. Materiały muszą być NOWE (nie mogą być używane); - Event zostanie przeprowadzony zgodnie z niniejszym Regulaminem (zwanym dalej Regulaminem);
- Celem Eventu jest zebranie przez wszystkich Uczestników jak największej ilości materiałów dla dzieci, które zostaną przekazane do Centrum Onkologii Gliwicach (Oddział Dziecięcy).
- Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują Uczestników Eventu.
Uczestnikiem Eventu są klasy od I do III ze Szkół Podstawowych z Olkusza i okolic (około 600 dzieci); - Event trwa w okresie od 01.10.2019 do 04.12.2019;
- Event zostanie przeprowadzony następujący sposób:
– od dnia 15.10.2019 do 29.11.2019 prowadzona będzie zbiórka ww. materiałów przez każdego Uczestnika Eventu;
– w dniu 02.12.2019 nastąpi podsumowanie wyników przez Komisję Organizatora tj Antrans Bis Anna Pacia, Słowik Olkusz, Wisła Kraków S.A oraz grono pedagogiczne.
Wyłonienie jednej najlepszej klasy z każdej Szkoły Podstawowej, które zbiorą największą ilość materiałów.
Skala oceniania zebranych materiałów:
– Wizualny (3 punkty),
– Ilościowy (2 punkty),
– Wagowy (1 punkty).Szkoły, które wykażą się największą aktywnością zostaną zaproszone 4 grudnia 2019 na halę MOSiR w Olkuszu, gdzie odbędzie się spotkanie z zawodnikami Wisły Kraków ((nie każda szkoła przejdzie do finału, ale każda szkoła dostanie puchar).
Podczas spotkania zostaną przeprowadzone różnego rodzaju konkursy; - Podczas spotkania na Hali MOSiR będą obecni zawodnicy drużyny Wisły Kraków jako Goście Specjalni, którzy osobiście wręczą nagrody zwycięzcom;
- Konkursy będą polegać na :- pytaniach do Uczestników, od zawodników Wisły Kraków związanych z historią Wisły Kraków i Krakowa;
– slalom z piłkami;
– żąglerka piłką ( podbijanie piłką );Szczegółowy plan konkurencji zostanie podany w dniu Konkursowym na Hali MOSiR. - Nagrodą Główną w Konkursie dla zwycięskiej klasy, będą bilety na mecz Wisły Kraków w dniu (termin do ustalenia z opiekunem klas). Organizatorem wyjazdu jest Fun Club Olkusz oraz PKM &Antrans Group. Organizatorzy zapewniają autokar, przejazd, opiekę.
Nagrodami pocieszenia będzie możliwość bezpośredniego spotkania z Gośćmi Specjalnymi (zrobienia pamiątkowych zdjęć, autografy etc). Medale zostaną wręczone dla wszystkich uczestników i nagrody niespodzianki.
Dodatkowo, Organizator Eventu wspólnie z zawodnikami Wisły Kraków przeprowadzi losowanie dodatkowych nagród (koszulki, smycze etc); - Treść niniejszego Regulaminu będzie udostępniona w okresie trwania Eventu na stronie internetowej http://www.antransbis.com.pl oraz https://www.wisla.krakow.pl
- Akcję charytatywna pt: „Daj Misiaka dla Dzieciaka” zbierania nowych zabawek prowadzi Centrum Onkologii w Gliwicach. Szczegóły akcji charytatywnej na dajmisiakadladzieciaka.pl.
I warunki uczestnictwa w Evencie
– akceptacja niniejszego Regulaminu,
– wypełnienie deklaracji,
– bycie uczniem klasy I-III Szkół Podstawowych w Olkuszu i okolicach,
– brak przeciwwskazać medycznych do udziału w Evencie,
– w przypadku nieobecności osób w klasie, która otrzyma Nagrodę Główną, możliwość odebrania biletów będzie możliwa w biurze Organizatora przy ul. Wspólnej 1C w Olkuszu.
II Bezpieczeństwo
1. Opiekunowie są zobowiązani do zapoznania się z Regulaminem Hali i biorą pełną odpowiedzialność za zachowanie dzieci.
2. W trakcie Eventu Uczestnicy zobowiązani są do zachowania bezpieczeństwa oraz wykonywania poleceń opiekunów klasowych.
3. W dniu Konkursowym Eventu na Hali w MOSiR będzie znajdować się miejsce I pomocy z udziałem służb ratowniczych.
4. Organizator nie odpowiada za wypadki losowe.
III. Dane osobowe
1. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych (imię i nazwisko) przez Wisłę Kraków na zasadach określonych w Regulaminie.
2. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Organizator i Wisła Kraków. Administratorzy przetwarzają dane osobowe w celu realizacji Eventu.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne przy wykorzystaniu Nagrody Głównej.
Uczestnicy ze zwycięskiej klasy zobowiązani są podać PESEL w celu otrzymania biletów na mecz Wisły Kraków.
5. Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usunięcia.
Pobierz Regulamin EVENTU